Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

«Είμαι 100% έτοιμος να αναλάβω!»



«Είμαι 100% έτοιμος να αναλάβω!»Πρίγκηπας Αλ Σαούντ: Σύντομα, θα είμαι στην Αθήνα!

Τις πρώτες του δηλώσεις ως υποψήφιος επενδυτής της ΠΑΕ Παναθηναϊκός έκανε από το σπίτι του στην Τζέντα ο πρίγκιπας Σουλτάν Μπιν Νασέρ Έντιν Φαρχάν Αλ Σαούντ!

«Είμαι 100% έτοιμος να κλείσω τη συμφωνία και να αναλάβω!

Περιμένω, απλά, να γίνουν οι τελικές επαφές. Αυτό που θέλω όσο τίποτ' άλλο, είναι οι μετοχές να γίνουν δικές μου και να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για την ομάδα και τον κόσμο.

Σύντομα, θα είμαι στην Αθήνα», τα σημαντικότερα λόγια του.

Αμερικανός ο αγοραστής

Αφού απηύθυνε χαιρετισμό στους οπαδούς του Παναθηναϊκού και με τη βοήθεια του μεταφραστή γραμματέα του, ο Αλ Σαούντ είπε -στον ραδιοφωνικό σταθμό Sentra 103,3:

«Μαζί με τον κ. Τσάκα μελετάμε και αναλύουμε όλα τα κομμάτια της επικείμενης συμφωνίας με τον Παναθηναϊκό. Είναι εδώ, μαζί μου και περιμένουμε να ρυθμιστούν οι τελευταίες λεπτομέρειες. Να γίνουν όλα όπως πρέπει, ώστε να προχωρήσει η συμφωνία.

Πολύ σύντομα θα βρίσκομαι στην Αθήνα».

Για το ρόλο του Τσάκα στην επόμενη μέρα του «τριφυλλιού»
, δήλωσε: «Δεν έχουμε συζητήσει, προς το παρόν, το τι ακριβώς θα κάνει, αλλά, σίγουρα, θα είναι μέλος της ομάδας. Είναι ένας άνθρωπος που εμπιστεύομαι. Μέχρι να τελειώσει το deal, δεν μπορούμε να πούμε τίποτα περισσότερο».

Για τις πιθανότητες που δίνει στο να ολοκληρωθεί η συμφωνία, είπε: «Είμαι 100% να κλείσω τη συμφωνία και να αναλάβω! Περιμένω, απλά, να γίνουν οι τελικές επαφές. Αυτό που θέλω όσο τίποτε άλλο, είναι οι μετοχές να γίνουν δικές μου και να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για την ομάδα και τον κόσμο της».

Τέλος, έστειλε το εξής μήνυμα: «Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στους παίκτες του Παναθηναϊκού ενόψει του αγώνα με την Ξάνθη. Εύχομαι καλή επιτυχία ΚΑΙ στην Εθνική ομάδα της χώρας σας, που παίζει αυτή την ώρα».
πηγή  newsbeast.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms